Гарантія на техніку DeLonghi
Техніка DeLonghi - це італійська якість і надійність. Купуючи товар в нашому інтернет-магазині, ви отримуєте сертифіковану техніку з офіційною гарантією. Перед використанням пристроїв рекомендується вивчити інструкцію по експлуатації. При дотриманні правил і вказівок, ви можете уникнути проблем у використанні приладу. У разі проблем з експлуатацією техніки ви можете скористатися гарантійним обслуговуванням. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є документ, що підтверджує оплату (та/або видаткова накладна), який ви отримуєте разом з виробом, та гарантійна наклейка з реєстраційним QR кодом на коробці (відкрити зображення зовнішнього вигляду наклейки). Гарантія на техніку надається виробником на термін 2 роки.
Отримання замовлення
Покупець при отриманні замовлення у відділенні кур'єрської служби, в офіційному магазині або при кур'єрській доставці повинен особисто перевірити товар на предмет відсутності дефектів та повній комплектності вироба. До кожного товару в обов'язковому порядку додається інструкція з експлуатації, документ, що підтверджує оплату (та/або видаткова накладна) та гарантійна наклейка з реєстраційним QR кодом на коробці.
Просимо вас бути дуже уважними при отриманні товару, так як претензії до механічних пошкоджень техніки після виходу покупця з відділення «Нової пошти», з магазину або після відходу кур'єра не розглядаються.
Техніка, яка відправляється покупцеві, застрахована на її повну вартість. Якщо під час перевірки замовлення товар виявився пошкодженим, ви маєте право від нього відмовитися і не сплачувати. Для оперативного вирішення питання з доставкою нового товару замість дефектного товару, просимо вас зв'язатися з менеджерами нашого інтернет-магазину. Ми зробимо все можливе, щоб доставити вам новий товар в найкоротші терміни.
Повернення і обмін товару
Протягом 14 днів з моменту покупки ви можете зробити обмін або повернення товарів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» за умови, що товар не був у вживанні, не має слідів використання, повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки і заводське маркування.
Ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші у випадку, якщо техніка, придбана в нашому інтернет-магазині, вийшла з ладу під час гарантійного періоду з вини виробника, і вона не може бути відремонтована в установлений законом термін. Даний факт повинен бути зафіксований відповідним висновком авторизованого сервісного центру.
Щоб поміняти виріб ви повинні пред'явити наступні документи:
- документ, що підтверджує оплату (та/або видаткова накладна)
- висновок Авторизованого сервісного центру
Якщо ви проживаєте в Києві, то обмін товару здійснюється безпосередньо в одному з наших магазинів за адресою:
- пр-т Степана Бандери, 23, ТЦ «GORODOK GALLERY» (м. Почайна). C 10:00 до 20:00 - щодня;
- вул. Берковецька, 6Д, ТРЦ «LAVINA MALL». C 10:00 до 20:00 - щодня.
Якщо ви проживаєте не в Києві, то обмін товару буде здійснюватися в такий спосіб. Після узгодження з менеджером магазину усіх причин повернення ви відправляєте кур'єрською службою «Нова Пошта» ваш дефектний товар за адресою, яку вам скаже менеджер магазину. Після отримання товару нашою сервісною службою та перевірки наявності всіх супровідних документів, а також підтвердження причини повернення, новий товар буде відправлений вам на ваше відділення «Нової Пошти» (або буде проведено повернення грошей згідно умов, зазначених в розділі «Умови оплати»).
Звертаємо вашу увагу, що в разі обміну товару на підставі висновку авторизованого сервісного центру про неможливість ремонту доставка товару в обидва кінці здійснюється за рахунок продавця (інтернет-магазину).
Гарантійне обслуговування
Сервісний центр здійснює гарантійний ремонт при наявності документа, що підтверджує оплату (та/або видаткової накладної), при збереженні всіх пломб на техніці. Після покупки зберігайте документи, що додаються до товару, на протязі всього гарантійного терміну.
У яких випадках гарантія не надається
- порушено збереження гарантійних пломб;
- в разі якщо ідентифікаційні дані вироба не відповідають інформації, зазначеної в документі, що підтверджує оплату (та/або видатковій накладній), що додається до виробу;
- при відсутності документа, що підтверджує оплату (та/або видаткової накладної) на виріб;
- якщо порушені правила використання, зазначені в експлуатаційних документах;
- якщо є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- на аксесуари і витратні матеріали.
Умови гарантійного обслуговування знаходяться у відповідності з чинним Законом України.
Гарантійне обслуговування надають сервісні центри. Їх адреси та контактні телефони ви знайдете в розділі «Сервісні центри».
Додаткова гарантія
Також у Вас є можливість придбати додаткову гарантію на наші товари. Це дозволить продовжити гарантійне обслуговування на обраний Вами термін.
Тарифи додаткової гарантії:
- Один рік додаткового гарантійного обслуговування товару — 500,00 грн.
- Два роки додаткового гарантійного обслуговування товару — 1 000,00 грн.
- Три роки додаткового гарантійного обслуговування товару — 2 000,00 грн.